Hjælp

Teknik

  1. Hvilke systemkrav er der for at kunne spille på Jetbull.dk?
    Computer
    Windows - Intel Pentium processor (Pentium II eller højere) 64mb ram.
    Macintosh - Power Macintosh Power PC processor (G3 or eller højere) 64mb ram.
    Adobe Flash 10 eller større.
    Jetbull.dk fungerer på de fleste Windows Operating systems (Windows 2000, XP, Vista og Windows 7, Windows 8).
    Internet Explorer versioner lavere end IE7 er ikke understøttet.

    Mobil
    Alle mobile enheder der kan vise en webside
    En app der skal downloades understøttes kun af Android og iOS (Apple enheder)
  2. Hvorfor kan jeg ikke åbne casino spillet?
    Tjek venligst din internet forbindelse og at du har den seneste version af Adobe Flash installeret. Hvis problemet fortsætter kontakt venligst kundeservice.
  3. Hjemmesiden eller spil går meget langsomt eller loader langsomt, hvad kan jeg gøre for at øge hastigheden?
    Hvis du oplever en langsom forbindelse, vær venligst opmærksom på at hvis du har flere browser vinduer åben, streaming programmer i gang eller downloader filer kan det påvirke hastigheden på din computer/internethastighed. Din lokale internetservice kan muligvis også være midlertidigt nede. En anden mulighed kunne være at genstarte din computer eller mobile enhed. Hvis problemet fortsætter kontakt venligst kundeservice.
  4. Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?
    Tjek at du bruger det korrekte password og brugernavn til din konto, hvis du stadig ikke kan logge ind kontakt venligst kundesupport.
    Jeg har ikke nogen lyd, hvad gør jeg?
    Sørg venligst for at du har et gyldigt lydkort og at dine højttalere er aktiveret. Kontrollér at du har lyd valgt til via fanebladet ’Indstillinger’, hvor du kan vælge 'alle', 'kun advarsler "eller" tavs ".
  5. Hvad er NemID?
    NemID er en ekstra foranstaltning for at sikre at det kun er dig der kan logge ind på din konto. NemID benyttes også til login på netbank, på offentlige hjemmesider og er et krav for at få din spillekonto verificeret.
  6. Jeg har problemer med at logge ind med NemId, hvad gør jeg?
    Prøv at slette midlertidige Internetfiler og cookies, og forsøg derefter at logge ind igen.
    Du skal tilknytte en offentlig digital signatur (OCES) til dit NemID, for at kunne logge ind på Jetbull.dk Du kan få signaturen på www.nemid.nu. Hvis du benytter NemID til andet end din netbank, har du allerede OCES.
    Du skal godkende Nets DanIDs certifikat som en kilde, du har tillid til, før du kan logge på med NemID.
    Dit NemID log ind vil fungere bedst med en opdateret browser.
    Hvis du stadigvæk har problemer, kan du kontakte NemID’s kundeservice på www.nemid.nu