Hjælp

Min Konto

  1. Jeg har glemt mit brugernavn og adgangskode, hvad gør jeg?
    Hvis du har glemt din adgangskode, venligst benyt vores 'Glemt adgangskode?' mulighed, følg instruktionerne og en ny adgangskode vil blive sendt til din mailadresse, som du har registreret din konto med. Hvis du har glemt dit brugernavn, venligst kontakt support@jetbull.dk
  2. Hvem skal jeg kontakte hvis jeg spørgsmål til min konto?
    Venligst kontakt kundeservice på mail support@jetbull.dk eller direkte via Live Chat.
  3. Hvad gør jeg hvis jeg ikke længere ønsker at benytte min konto?
    For at lukke din konto venligst email kundeservice på support@jetbull.dk
  4. Hvordan ændre jeg min adgangskode?
    Du kan ændre din adgangskode ved at benytte ‘Ændre adgangskode‘, under ‘Min konto‘ sektionen, når du er logget ind, og følg instruktionerne på den side.
  5. Hvordan ændrer jeg den mailadresse som jeg har registreret?
    Du kan ændre din mailadresse ved at benytte ‘Ændre Email‘, under ‘Min konto‘ sektionen, når du er logget ind, og følg instruktionerne på den side.
  6. Kan jeg godt tjekke mine kontoaktiviteter?
    Du kan tjekke dine kontoaktiviteter ved at gå ind på ‘Min Konto’ når du er logget ind eller du kan kontakte kundeservice for information.
  7. Er det muligt at ændre mit brugernavn?
    Nej, dit brugernavn som du har registreret kan desværre ikke ændres
  8. Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?
    Tjek om du bruger de rigtige login detaljer og om Caps Lock er sat til på dit tastatur. Du kan også prøve og ændre din adgangskode via linket 'Glemt Adgangskode?' ved siden af login felterne. Hvis du stadig ikke kan logge ind kontakt venligst kundeservice.
  9. Hvem kan jeg kontakte hvis jeg tror jeg har et problem med spil?
    At deltage i online spil om penge er spændende, sjovt og potentielt gevinstgivende. Dog ved vi at nogle mennesker kan udvikle problemer med spil og ludomani. Hvis du føler at du ikke har kontrol med dit spilleforbrug, besøg venligst vores Ansvarligt Spil sektion, som du finder nederst på hjemmesiden eller kontakt vores kundeservice for udelukkelse via mail selfexclusion@everymatrix.com.
  10. Hvordan kan jeg selvudelukke mig for spil?
    Find venligst mere info under Vilkår og Betingelser og Ansvarlig Spil sektionerne.
  11. Hvad sker der når perioden for selvvalgt udelukkelse slutter?
    Afhængig af hvilken udelukkelses metode der benyttes bliver spillekontoen åbnet automatisk eller lukkes permanent. Find venligst mere info under Vilkår og Betingelser og Ansvarligt Spil sektionerne.
  12. Kan jeg annullere selvvalgt udelukkelse?
    Find venligst mere info under Vilkår og Betingelser samt Ansvarligt Spil sektionerne.
  13. Jeg modtager ikke svar på mine spørgsmål når jeg sender email til kundeservice?
    Vi bestræber os på at svare alle vores kunde e-mails inden for få timer. Da nogle henvendelser kræver en grundig undersøgelse så kan svartid være længere baseret på henvendelses karakter. Du modtager en e-mail bekræftelse fra os når vi har modtaget din henvendelse, så du ved at vi arbejder på et svar til dig. Hvis det viser sig at du ikke modtager en bekræftelses mail fra os lige efter du har sendt din mail, foreslår vi at du tjekker din spam-box. Normalt vil vores mails ikke ende i spam-boxen, men i visse tilfælde kan aggressive mail filtre ved en fejl identifciere vores e-mails som spam og behandle dem som sådan.